1 Ocak 2015 Perşembe

SATÜRN ' E MEKTUP

Biten bir yılın ardından, yine başladı
günler ve haftalar.

Hazır Satürn Akrepten çıkmışken, ben de artık bir sırrımı paylaşayım. Nasıl olsa artık her şey ifşa edilecekmiş. Gezegenleri yormayayım.
Arkadaşlarım bana çok güzel ve lezzetli yemek yaptığımı söylerler. Ben de ''Emine Beder'' edasıyla tarifler veririm. Onlar da hiçbir zaman yemeklerinin aynı lezzette olmadığını söylerler. ŞİMDİİİİİİ. Aslında ben o yemekleri halet-i ruhiyeme göre yapar ve çoğu zaman içine ne koyduğumun farkına bile varmam. Böyle söylesem inanmazlar. Söylemeyince de gizlenen saklanan konular olarak Satürn tarafından test ediliyorlar. Sevgili ''Satürn'üm Kralım'' bak açıkladım. Üzme beni. Artık özgürleştir. Tarif vermek zorunda kalmayayım. Herkes de kendi yaratıcılığını ortaya döksün. İşte tam da burada Satürn beni eğitmiş, disipline etmiş ve yemeğe koyduğum her malzemeyi yazmama not almama sebep olmuş.

TEŞEKKÜRLER SATÜRN (dersimi aldım.)
29 yıl sonra görüşmek üzere.....


Yolumuz sevgiye doğru olsun,
Mucizeler bizi bulsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder